Cars and coffee sign up now available https://www.ameliaconcours.org/cars-coffee.aspx
TodB Well-Known Member Messages 1,274 Reaction score 325 Location Saint Augustine, FL Jul 23, 2020 #1 Cars and coffee sign up now available The Amelia Concours d`Elegance www.ameliaconcours.org
dbower Well-Known Member Messages 580 Reaction score 382 Location Athens, Georgia Jul 23, 2020 #2 Application does not even require photos or description. They accepted me, so it must be a pretty low bar.
Application does not even require photos or description. They accepted me, so it must be a pretty low bar.
Stevehose Well-Known Member Site Donor $$ Messages 13,396 Reaction score 6,191 Location Sarasota, FL Jul 23, 2020 #3 They must remember Hans Stuck signing your toolbox dbower said: Application does not even require photos or description. They accepted me, so it must be a pretty low bar. Click to expand...
They must remember Hans Stuck signing your toolbox dbower said: Application does not even require photos or description. They accepted me, so it must be a pretty low bar. Click to expand...