Pièces de BMW E9 - E3 en France

Gaviao63

Active Member
Messages
45
Reaction score
72
Location
France - Clermont-ferrand
Bonjour à tous les membres.

Je suis français et je vends des pièces en grande majorité pour BMW E9 mais certaines sont aussi pour la berline E3 ainsi que pour E24 série 6.

Vous pouvez voir les 15 photos des pièces sur ce site français.lesanciennes.com en cliquant sur le lien ci-dessous.


Pour l'instant, je n'ai que les pièces qui sont sur les photos.

Pas la peine de me demander d'autres pièces, si elles ne figurent pas sur les photos.

En fonction du poids et des dimensions, je peux expédier partout dans le monde dans la mesure du possible.

Prix des pièces sur demande.

Le mieux est que vous entouriez en rouge (ou autre couleur), sur les photos, les pièces qui vous intéressent.

J'ai Paypal pour le règlement. et Whatsapp pour les échanges. de messages SMS.

Je parle français, portugais et un peu l'espagnol.

Mes sincères salutations à tous.
 

Gaviao63

Active Member
Messages
45
Reaction score
72
Location
France - Clermont-ferrand
Hello to all members.

I am French and I sell parts mostly for BMW E9 but some are also for the E3 sedan as well as for E24 6 series.

You can see the 15 photos of the pieces on this site français.lesanciennes.com by clicking on the link below.


For now, I only have the parts that are in the photos.

No need to ask me for other parts, if they are not shown in the photos.

Depending on the weight and dimensions, I can ship anywhere in the world whenever possible.

Parts prices on request.

The best is that you circle in red (or another color), on the photos, the parts which interest you.

I have Paypal for payment. and WhatsApp for exchanges. SMS messages.

I speak French, Portuguese and a little Spanish.

My sincere greetings to all.
 

Candia4441

Well-Known Member
Site Donor $
Site Donor $$
Messages
920
Reaction score
311
Location
California
One of the wheels are Epsilon I have the same set can be renew like this one it is one of the best wheels bather than BBS and hard to fined.
 

Attachments

  • 20220331_195601.jpg
    20220331_195601.jpg
    783.3 KB · Views: 159

Gaviao63

Active Member
Messages
45
Reaction score
72
Location
France - Clermont-ferrand
Bonjour.
je souhaite mettre à jour les photos de la voiture dans l'espace de 3-4 jours certains ne sont plus disponibles.
ça part très vite !!!
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    533.6 KB · Views: 95
  • 2.jpg
    2.jpg
    525.2 KB · Views: 92
  • 3.jpg
    3.jpg
    521.1 KB · Views: 94
  • 4.jpg
    4.jpg
    503.7 KB · Views: 91
  • 5.jpg
    5.jpg
    485.4 KB · Views: 87
  • 6.jpg
    6.jpg
    484 KB · Views: 81
  • 7.jpg
    7.jpg
    394.6 KB · Views: 86
  • 8.jpg
    8.jpg
    454.4 KB · Views: 83
  • 9.jpg
    9.jpg
    414.4 KB · Views: 90
  • 10.jpg
    10.jpg
    408.6 KB · Views: 77
  • 11.jpg
    11.jpg
    452.5 KB · Views: 81
  • 12.jpg
    12.jpg
    454.9 KB · Views: 75
  • 13.jpg
    13.jpg
    510 KB · Views: 78
  • 14.jpg
    14.jpg
    382 KB · Views: 75
  • 15.jpg
    15.jpg
    446.7 KB · Views: 86
Last edited:

BarryMW

Well-Known Member
Site Donor
Messages
85
Reaction score
2
Location
Malaysia
Bonjour à tous les membres.

Je suis français et je vends des pièces en grande majorité pour BMW E9 mais certaines sont aussi pour la berline E3 ainsi que pour E24 série 6.

Vous pouvez voir les 15 photos des pièces sur ce site français.lesanciennes.com en cliquant sur le lien ci-dessous.


Pour l'instant, je n'ai que les pièces qui sont sur les photos.

Pas la peine de me demander d'autres pièces, si elles ne figurent pas sur les photos.

En fonction du poids et des dimensions, je peux expédier partout dans le monde dans la mesure du possible.

Prix des pièces sur demande.

Le mieux est que vous entouriez en rouge (ou autre couleur), sur les photos, les pièces qui vous intéressent.

J'ai Paypal pour le règlement. et Whatsapp pour les échanges. de messages SMS.

Je parle français, portugais et un peu l'espagnol.

Mes sincères salutations à tous.
Hi Victor!

I'm from Malaysia and l'm interested in the wiper stalk which is attached to the right side of the steering column. Pls quote your price including postage. By the way do you know if this part is from a right hand drive car?

Barry
 

Johnny D

Well-Known Member
Site Donor
Messages
163
Reaction score
44
Location
London United Kingdom
Hi Guys,
Please watch out this this guy.
He offers stuff, you give him a price. He accepts, then waits a few days etc for other interest i guess, then sells on to someone else.
Not good practice. Be aware
 

Johnny D

Well-Known Member
Site Donor
Messages
163
Reaction score
44
Location
London United Kingdom
I await a response, but i probably wont get one. Last thing i heard was that he was going to get the postage costs.....then i hear...Sorry John they re now sold....

Very annoying.
 

sfdon

Well-Known Member
Site Donor
Site Donor $$
Messages
8,286
Reaction score
4,640
Location
sfbay area
My experience was different. I followed his instructions and circled in red the items I wanted. He quoted me the prices and I accepted those items that I felt were good value for the money. He shipped the next day and provided the tracking number.
Note that I didn’t give him a price- I accepted the price he gave me. Perhaps that‘s the difference in the outcome. The chance of getting a bargain price comes with the chance of losing the item to someone offering full price.
With all the e9 parts inventory coming on the market- likely you will get another kick at the cat.
 
  • Like
Reactions: Dlc

Gaviao63

Active Member
Messages
45
Reaction score
72
Location
France - Clermont-ferrand
.
Et bien, voici ma réponse Johnny.

Je suis désolé que tu le prennes comme ça, mais d'autres personnes m'ont contacté aussi dans la journée de samedi et elles ont fait rapidement le virement des pièces achetées sans perdre de temps.

Un virement Paypal, c'est presque instantané.

Je ne t'ai jamais promis que ces pièces étaient réservées à toi !

Oui, je t'ai dis que j'allais me renseigner pour les frais d'envoi vers l'Angleterre.

Mais les expériences passées m'ont appris à rien réserver sans paiement fait.

Je suis prévoyant , ces autres personnes prioritaires devant toi ne peuvent pas faire le virement , pas être sérieuse et se désister !!!

C'est souvent comme ça de nos jours.

Sache que j'ai pris ma liste par ordre de priorité.

Excuse-moi si je t'ai donné une réponse que 3 jours après que les pièces soient dorénavant vendues à quelqu'un d'autre (et je peux comprendre ta déception).

Maintenant fais tout de même attention à tes propos : "S'il vous plaît faites attention à ce gars" car tu peux me faire passer auprès des autres membres pour ce que je ne suis pas.

Nous sommes sur un Forum qui je pense détenir une charte du respect sur les propos tenus.
 

Johnny D

Well-Known Member
Site Donor
Messages
163
Reaction score
44
Location
London United Kingdom
I did exactly the same. He quoted the price and i accepted completely without bartering.
He then stated that he would come back to me with a price for shipping.

Thats my experience.
If i'm not telling the truth, he should respond accordingly.
 

Johnny D

Well-Known Member
Site Donor
Messages
163
Reaction score
44
Location
London United Kingdom
Ok, I guess i will have to translate your last transcript.
Shame as the original post was also in english.

Not really into bickering, but i stand by my experience and will send a final response once i have translated your excuse.
 

Gaviao63

Active Member
Messages
45
Reaction score
72
Location
France - Clermont-ferrand
Bonjour à tous
.
J'ai aussi des étriers de freins 4 pistons pour BMW E9 à restaurer ( distance entre trous axe à axe : 9 cm )==== Prix : 230€ + frais de livraison.

Et pour BMW E24 serie 6 : Boite à outils en très bonne état avec quelques outils d'origine dedans marque BMW HEYCO ==== prix : 220€ + frais de livraison.
 

Attachments

  • 1662619277606.jpg
    1662619277606.jpg
    457.1 KB · Views: 119
  • 1662619277589.jpg
    1662619277589.jpg
    260.9 KB · Views: 105
  • 1662619277626.jpg
    1662619277626.jpg
    523.4 KB · Views: 94
  • 1662619277615.jpg
    1662619277615.jpg
    379 KB · Views: 115
Top